Beszámoló a júniusi vitorlás+motoros tanfolyamról

Megkezdődött a nyár, ami abból is látszik, hogy egyszerre kát tanfolyamot is indítottunk: egy vitorlás+motorost és párhuzamosan egy "csak" motorost. A vitorlás tanfolyam résztvevőivel  június 21-én vasárnap találkoztunk a "Barka Bar" előtt. A tanfolyam előtti napon mi már a helyszínen voltunk az oktatókollégákkal, és együtt éltük át azt a jó kis vihart, ami miatt a...

Beszámoló a. május 18-20. közötti motoros tanfolyamról

Az áprilisi kalandos vitorlázás után újra a motorozás következett. A zadari találkozó után hamarosan a bázis teraszán csodáltuk a tengeri kilátást, majd elmélettel kezdtünk. Másnap reggel csodálatosan síma víz, azaz eszményi motorcsónakázós idő fogadott minket. Elsőnek az iránytartát gyakoroltuk, Osljak szigete felé száguldottunk. Itt meg is álltunk friss kagylót...

Beszámoló az április 22-29. közötti vitorlás tanfolyamról

Az április 22-i tanfolyamunkat rendhagyó módon tartottuk: tanfolyamtúrára indultunk.. A csoport résztvevői ezúttal régi balatoni vendégeink közül kerültek ki: Tamás már előző ősszel megkeresett, hogy szeretne tengeri vizsgát tenni és eljönne néhány barátja is. A weblapról is csatlakoztak néhányan a túrához, így nagyobbik oktatóhajónkat, a 41 lábas Atlantist...

Képes beszámoló az április 6-8. közötti motoros tengeri tanfolyamról

Az áprilisi tanfolyam előtt itthon is megjött a tavasz, de Zadarban nyári meleg fogadott minket, hamar előkerültek a rövid ruhák. Az első napi elméletet követően besétáltunk az óvárosba és kellemes estét töltöttünk el a sétányon, illetve a "Tri Bunara" bárban. A csapat nagyon motivált volt, az előzőleg kiadott tananyagot mindenki alaposan megtanulta, így abban...

Motoros tengeri tanfolyam március 25-27.

A márciusi tanfolyamra menet a hegyekben vastagon állt a hó, a Sveti Rok alagút előtt olyan látkép fogadott, mintha síelni mentünk volna: havas fenyők és sziklák. Zadar szerencsére a szokásos jó idővel várt minket. A "Barka Bar" előtt találkoztunk, mindenki könnyen idetalált. Tettünk egy rövid sétát a közeli kikötőben, megnéztük a különféle kikötési módokat és...
Oktatóink

István beszámolója a tanfolyamról

Régóta nyaralunk Horvátországban a családdal, szinte minden nyarunkat itt töltjük. Az Isztriától Dubrovnikig bejártuk már a tengerpartot, többnyire sátrazni szoktunk, újabban pedig magánházaknál veszünk ki szobát. Miután már szinte az összes nevezetes várost bejártuk és a standolás minden válfaját (matraccal, sziklás strandon, homokos strandon, stb.) kipróbáltuk,...

Kedves Péter!

Szerencsésen hazaértünk a tanfolyamról, köszönjük még egyszer az oktatást és az anekdótákat! Nagyon jól éreztük magunkat, és a vizsga is pont olyan volt, amilyennek mondtad. Remélem hamarosan találkozunk, mi alig várjuk, hogy kipróbálhassuk magunkat a képesítésünkkel! üdvözlettel, Molnár Gábor és Andrea

Szia Péter!

A múlt hétvégén megtörtént az első önálló hajózásunk! Jó időt jelzett hét közben a windguru és barátnőmmel elhatároztuk, hogy hétvégére leugrunk Szlovéniába. Izolát választottuk, péntek este el is foglaltuk a szállást egy kis apartmannban. Szombat délelőtt kisétáltunk a kikötőbe, és a Marina recepció előtt szinte bele is ütköztünk egy kis chartercég...